Doorgaan naar hoofdcontent

kerstkaart dot and do 113

                                                     hallo allemaal


vandaag is het weer donderdag dat betekend het weer tijd is voor een kerstkaart.
het is een aantal weken geleden ik nog een maakte .
we zijn namelijk druk bezig met verbouwingen waar veel tijd in kruipt en wel enkele jaren in beslag neemt.
maar we houden de moed erin.
nu is het de fase heel veel weggooien  en leegmaken zodat we kunnen beginnen .
de eerste fase zal een heel nieuw dak worden en dan beginnen met metsen van draagmuren enz .
maar goed terug naar kerstmis;wat begint het te korten he.

hier is mijn kerstkaart voor deze week.
deze komt uit het dot and do pakket 113
de achtergrond heb ik met een te gek krijtje gedaan.
hier en daar wat stipjes gezet met mijn witte scharpie pen .
ik ben heel benieuwd wat jullie zoal gemaakt hebben .


  met deze kaart doe ik mee aan /http://52weekstochristmas.blogspot.be
ga zeker eens een kijkje nemen wat de andere gemaakt hebben.

vergeet zeker ook eens niet een kijkje te gaan nemen op mijn you tube kanaal de link vind je in het berichtje hier onder .bij 15 abonnees geef ik een candy weg .
helpen jullie mij mee met te groeien gelijk ik hier groei.
ik zou heel blij zijn want wil zo met mijn kanaal mensen helpen om iets aan te leren en te inspireren.

                                               alvast bedankt om te komen kijken en reactie achter te laten.
ook bedankt aan de nieuwe abonnees .

Reacties

  1. schitterende kerstkaart,
    Succes met zo.n flinke verbouwing.

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaart heb je gemaakt.
    Heel veel succes met de verbouwing, even een dingetje ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kerstkaart ! Veel moed met de verbouwing ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie kerstkaart Cindy. Een heel geduld werkje met al die dotjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart is dit geworden. Je bent voorlopig nog niet aan de kerst toe als ik het zo lees! vel succes met de verbouwing! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi deze dot kerstkaart. Heel mooi gemaakt alles past heel leuk bij elkaar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Cindy. Sterkte met de verbouwing.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kerstkaart ,ook dat je wat kleur hebt aangebracht rondom het plaatje vind ik erg mooi.
    Veel succes met de verbouwing.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerstkaart Cindy!
    Succes met verbouwen hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Cindy !!!!
    Hoop dat de verbouwing voorspoedig verloopt !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie, romantische kerstkaart, Cindy!
    Succes met de verbouwing!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo dat klinkt echt als een mega verbouwing Cindy. Knap dat jullie dat aandurven. Mooie kerstkaart heb je met die dotjes gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kerstkaartje Cindy!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi kaartje!
    Amai, een verbouwing voor jaren... Doen jullie vast veel zelf! Heel veel goeie moed en succes!
    Nancy DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk kaartje met de dots en do's. Succes met de verbouwingen ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Meisje in de regen

         Hallo allemaal  Wat een zalig weer vandaag he een groot verschil met gisteren . Ik ben vandaag heerlijk met mijn 2 meisjes naar de kinderboerderij gefietst   Terwijl zij lekker aan het spelen waren heb ik genoten van het zonnetje en verder in mijn boek gelezen   Omdat het gisteren  zo raar weer was ben ik weer gaan tekenen  en vond ik dit meisje wel een beetje toepasselijk.  Ik heb mijn potlood  gebruikt van winsor &newton Fineliner van edding  En ingekleurd met een gele Tom bow Ik ga nog een beetje  genieten van mijn avond en dan zie ik jullie zeer snel weer . Liefs cindy  

Take a swim

Ik heb eindelijk de moed bijeen geraapt om ook aan mijn eendje te beginnen . Ik kreeg dit stappen plan via een nieuwsbrief in mijn mailbox . Na een paar keer goed te kijken en voorbeelden te zien van andere ging ik aan de slag. Ik leerde ontzettend  veel bij en kwam in aanmerking met nieuwe materialen.  Zo kleurde ik met houtskool wat ik nog nooit gedaan had . Het was super leuk om dit te doen en ga zeker er nog meer oefenen ermee . Al doende leer je meer en meer . Alvast bedankt  om mij te bezoeken en een reactie achter te laten dat zou ik heel tof vinden.  Gr cindy 

Leren tekenen met karin luttenberg

Een tijdje geleden kocht ik mij wat materiaal aan van karin luttenberg.  Door op haar Facebook  pagina van paperfeul  te komen geraakte ik geïnteresseerd  om ook is te proberen te leren tekenen.  Echter ik kon niet tekenen, zou ik dit wel kunnen ? Maar ze legde alles zo goed uit en stap voor stap met ook duidelijke foto s in haar boek . Zelfs kinderen  durfde het dus moest ik dit ook kunnen toch ! Ik deed al gauw mee aan een challenge  van haar en maakte deze twee tekeningen.  Ik moet zeggen om nog nooit getekend te hebben ik dit niet slecht vond en best leuk . Al snel kocht ik nog beter teken materiaal en oefende ik nog meer . Wat ik zoal maakte laat ik je binnenkort zien. Ik zou het leuk vinden  he een reactie achter laat ik kom zeker bij jou ook is langst . Moest je mij nog niet volgen abonneer je dan zeker zodat ik he nog meer met mijn werkjes kan inspireren  Gr cindy