Doorgaan naar hoofdcontent

vogelhuisjes

hallo allemaal,
erug los
ik nam toen 3 d blokjes ook dat kwam los
eerst  er vooral wil ik de weinige , maar die steeds naar men blog komen kijken en steeds een reactie achter laten bedanken.
ik ben van de week met mijn mama nog eens langst de action geweest en zag deze leuke vellen liggen met vogelhuisjes op.
deze zijn heel gemakkelijk te maken daar je geen schaar moet gebruiken,
alles gewoon uitdrukken plakken en klaar
alleen met plakken had ik wat problemen, ik dacht doe is lekker simpel neem prit
nietes dus dat kwam telkens terug los , toen nam ik 3 d blokjes ook dat kwam los
met veel vloeken metdubbelzijdig plakband geprobeerd en dit ging al iets beter
zo zie je maar dat je nooit te oud bent om bij te leren he !!!











wat vinden jullie ervan ?

Reacties

  1. Ik vind ze heel heel heel mooi ! Groetjes , Enola xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,

    Ik heb vandaag pas je berichtje gezien op mijn blog, sorry hoor.
    E.e.a. zit een beetje tegen.

    Ik heb inmiddels op je blog gesnuffeld en wat een leuke kaarten en doosjes maak je.
    Ik vind deze vogelhuisjes ook super.
    Heb je hier een malletje voor of komt deze van een site?

    Ik ben inmiddels volger van je blog geworden.

    Groetjes
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Meisje in de regen

         Hallo allemaal  Wat een zalig weer vandaag he een groot verschil met gisteren . Ik ben vandaag heerlijk met mijn 2 meisjes naar de kinderboerderij gefietst   Terwijl zij lekker aan het spelen waren heb ik genoten van het zonnetje en verder in mijn boek gelezen   Omdat het gisteren  zo raar weer was ben ik weer gaan tekenen  en vond ik dit meisje wel een beetje toepasselijk.  Ik heb mijn potlood  gebruikt van winsor &newton Fineliner van edding  En ingekleurd met een gele Tom bow Ik ga nog een beetje  genieten van mijn avond en dan zie ik jullie zeer snel weer . Liefs cindy  

Take a swim

Ik heb eindelijk de moed bijeen geraapt om ook aan mijn eendje te beginnen . Ik kreeg dit stappen plan via een nieuwsbrief in mijn mailbox . Na een paar keer goed te kijken en voorbeelden te zien van andere ging ik aan de slag. Ik leerde ontzettend  veel bij en kwam in aanmerking met nieuwe materialen.  Zo kleurde ik met houtskool wat ik nog nooit gedaan had . Het was super leuk om dit te doen en ga zeker er nog meer oefenen ermee . Al doende leer je meer en meer . Alvast bedankt  om mij te bezoeken en een reactie achter te laten dat zou ik heel tof vinden.  Gr cindy 

Leren tekenen met karin luttenberg

Een tijdje geleden kocht ik mij wat materiaal aan van karin luttenberg.  Door op haar Facebook  pagina van paperfeul  te komen geraakte ik geĂ¯nteresseerd  om ook is te proberen te leren tekenen.  Echter ik kon niet tekenen, zou ik dit wel kunnen ? Maar ze legde alles zo goed uit en stap voor stap met ook duidelijke foto s in haar boek . Zelfs kinderen  durfde het dus moest ik dit ook kunnen toch ! Ik deed al gauw mee aan een challenge  van haar en maakte deze twee tekeningen.  Ik moet zeggen om nog nooit getekend te hebben ik dit niet slecht vond en best leuk . Al snel kocht ik nog beter teken materiaal en oefende ik nog meer . Wat ik zoal maakte laat ik je binnenkort zien. Ik zou het leuk vinden  he een reactie achter laat ik kom zeker bij jou ook is langst . Moest je mij nog niet volgen abonneer je dan zeker zodat ik he nog meer met mijn werkjes kan inspireren  Gr cindy